Followers

Sunday, January 23, 2011

C.I.N.TA

sbb cinta ada yg merana
ada jua yg hmpir bunuh diri
ada juga yg tergadai maruah demi sebuah cinta
ada yg hidup dlm air mata hnya kerna cinta...
berbaloi ke sume ni???
mst ada yg jawab...sbb x berani bt keputusan tuk tgglkn cinta ni  kn?
aku ada sorg kwn yg dipermainkan oleh sorg lelaki hnya kerana dendam thdp kaum perempuan,smpai cm2 skli cinta!!!apa sume ni cinta??
CINTA bg aku penuh ngn kelembutan,kasih sayang yg akan terus mekar dan sme2 membajai cinta 2,bkn hnya satu pihak.sedey...sedey sgt ngn cinta skang.aku menyayangi cinta tp cinta jgk bt aku cmni,btol ke?
btol....cinta yg bt kte sengsara perlu dihentikan,akan ada cinta yg lbh baik.usah tkt meninggalkn cinta,cinta bkn hanya ada pd dia seorang.aku sedey tgk kaum aku menderita kerana cinta,usahlah terus berharap pd dia...yakin dgn ketentuanNya.akan Allah swt sedang mengatur yg terbaik untuk kte.ingat jgk,hdp kte sementara di bumi allah,teruslah berpegang pd jalanNya.Allah akan membantu hambanya yg teraniaya...Allah akan memberi ganjaran istimewa untuk org yg sabar.aku pn begitu...





PESANAN UNTUK LELAKI YG EGO
usahlah terlalu ego wahai kaum lelaki,cinta bersama lelaki yg ego akan memusnahkan cinta dlm hati pasanganmu.dengarilah suara hati pasanganmu,isi hati perempuan yg dipendam akn menjadi dendam...perempuan bkn ske menjawab stp kata2 mu tp dia jg ada hak untuk menerangkan kepadamu perkara yg sebenar.usah menjadi raja yg terlalu berkuasa,kelak akan memakan dirimu sendiri.




                     

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...