Followers

Tuesday, January 11, 2011

musim demam

ingat sekali x nk dh demam2 p skli ag hidungku tersumbat penangan selsema...ase sakit seluruh tubuh p aku wt dek je.malas nk manjakan tubuh p adik beradik aku ckp,aku sllu jew manjakn tubuh,yea kew?ermm...ntahlh..

korang nk tau pe perkembangan citer aku?Hahaha...cm artis lak org nk tau perkembangan aku!!!aku x de la prasan nk jd artis p ni blog aku,ikt ske aty aku la nk ckp pe pn kn??hahaha...:)aku skang makin gemuk ler p org ckp biasalh pas kahwin sume org akn naik kg p nt maintain ler 2.hehehe....aku x laa isau sgt sal ni sbb aku tinggi,2 aset aku.hehehe...p yg paling aku x sbr2 nk tgk muka aku da kureng cket parut dr dolo2...hehehe.jerawat masih ag hinggap kt muka aku nih!!p biasa jelah sbb muka aku mmg berjerawat dr dulu ag.lau ad spe2 yg muka die bermasalah cm aku pas2 jd lawa n licin gtau la aku korang pakai pe ek??kte sme2 share ek...
sebenarnya aku rindu ngn zaman skull dlu,nk ketawa n grau2 ngn kwn2...mse 2 bebas je ase nk g ne.pas abes skull dh x ase cm2..asyik dk kt umah,x leh g ne2 lme2.skang da ad hubby,ag la kne jg die....lau die hargai ase berbaloi wt sume 2 p yelh x sume manusia ni sme cm aku,pnya perasaan cm aku..kdg2 kne wt derk jew p lau wt terlalu senyap pn x leh gk...mkin skit aty.pe2 pn sbgai seorang isteri,aku kne ingat die yg paling utama lam pe2 yg aku wt.



                             

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...