Followers

Friday, September 28, 2012

antara dua

Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin



tajuk entri dah macam lagu kan?
tapi tu yg saya rasa sekarang...susah utk lepaskan diri dari dua2nya..
serba salah,diluah mati mak..ditelan mati bapak!
saya cuba sedaya upaya untuk telan sedalam-dalamnya sorang diri.
saya tau tak elok saya beremosi macam ni..
tapi hati saya sedih,terlalu sedih..tiada kekuatan langsung untuk saya tersenyum.
seseolah saya berada di dunia sepi sendirian..



saya mohon semangat,agar Allah memberikan kekuatan kepada saya untuk tersenyum..
tanpa perlu saya melalui semua ini..
entah sampai bila saya perlu melaluinya sorang diri..
suami...dia hanya senyap bila saya utarakan benda ni..
saya tau dia pun serba salah macam saya tapi saya yg menanggung!
bukan dia!!

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...