Followers

Saturday, December 17, 2011

buah zuriat

 
 
baru-baru pergi umah jiran yg baru balik dari mekah,
saje je pergi saje2 dgn mak..
biasalah kan kalau orang balik dari mekah
mesti ada air zam-zam,buah kurma 2,3 jenis.
biasalah amik berkat try serba sikit.

nak balik tu,mse saya pergi salam dgn dia,dia cakap tunggu jap.
saya macam terpinga-pinga jgk ler,
ingatkan apa..tibe2 dia keluar bawak macam buah dalam plastik.
dia cakap dia beli buah zuriat,memandangkan saya belum mengandung lagi dia bagi saya cuba.
mana ler tau rezeki kan?

hari tu mse sy pergi rumah bidan kat kampung sebelah,
dia ada cakap kalau sape2 nak g haji,
pesan beli buah zuriat,memandangkan mse tu jiran saya tu dah pergi mekah.
memang tak sempat pesan kat dia.
last2 dia bagi buah tu kat saya,rezeki..
alhamdulillah..sekarang masih belum rebus lg sbb tak tau nak ambik isi dalam ke
nak buang sabut je..
kalau korang ada tau mana satu yg diambil utk direbus,
korang bgtau ek..


#doa-doakanlah juga yea,tq.


 
 
 
 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...