Followers

Tuesday, January 31, 2012

review:maybelline clear smooth all in one


Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin

dah lama saya tak buat review product kan?
yelah,sebab saya mmg jarang guna and try apa-apa produk dah sekarang.
risau kalau-kalau menambahkan jerawat dan parut jerawat yg sedia ada.:(
dan disebabkan saya tak pakai pelembap,sunblock atau pun bb cream,
saya terpaksa cari alternatif lain utk membantu memuluskan
kulit yg amat mengerutu.hehehe..


cari punya cari..akhirnya saya tengok iklan dalam majalah remaja.






rasa macam tertarik,jatuh cinta pandang pertama lah kiranya!
terus saya pergi cari kat pasaraya..
lepas beli terus balik rumah try.


hari pertama saya pakai bedak ni muka saya kurang nampak berminyak
berbanding menggunakan bedak miyami@pixy.
teksturnya halus dan yg penting sapu nipis je kulit dah nampak smooth.


dan kesimpulannya...
kulit saya kurang berminyak
kurang berkilau..
nampak macam pakai foundation walaupun saya hanya pakai bedak ni je.
memang puas hati la pakai bedak ni,murah pun murah je.
RM 16.90 je..
bekas pun cantik..pink gitu.





1 comment:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...