Followers

Monday, January 16, 2012

selamat pagi



Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin
 
 
 selamat pagi semua..
nampaknya kali ni rezeki tidak berpihak pada saya.
entah la,nak kata kecewa mungkin jugak.
apa pun saya nak fikir yg positif je,tu semua bukan ketentuan kte.
Dia yg maha berkuasa.

memang saya berharap kelewatan period saya 
akan membawa satu berita gembira tapi saya silap..rezeki bukan untuk kami
suami isteri.
nak nanges,yea..memang saya menangis 
tapi saya tetap kuatkan hati.
air mata saya tak mampu memberikan hasil.
ia cuma mampu membuang segala rasa yg saya pendam.

sampaikan saya sendiri dah bagitau pada suami
kahamilan kali ni tak akan berlaku seperti kehamilan yg pertama dulu.
saya dan suami sama-sama berjanji
kami akan ubah sikap kami..
dan kini kami dah merancang untuk berpindah
harap-harap tahun ni ada rezeki untuk kami.


p/s:entah apa perancangan Allah untuk kami lepas ni.



No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...