Followers

Thursday, January 26, 2012

hai,cakkk...



Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin
 
 dah lama rasanya saya tak update blog..
rindu nak blogwalking,dengan keadaan sy yg demam..
balik ke kampung jenguk nenek saya yg sedang sakit tenat dan balik semula ke rumah saya untuk menyelesaikan kerja-kerja yg tak sempat disiapkan haritu.

balik kampung pun dengan tergesa-gesa sebab tiba-tiba pak sedara saya call yg nenek saya
dimasukkan ke wad.
masa nenek saya tinggal dengankami,dia sihat walafiat je..
tak sangka plak nenek saya akan jatuh sakit dengan tiba-tiba..

3 malam tak cukup tido,penat tolong sedara mara masak.
dengan selsema yg tak sembuh-sembuh lagi..
sampai sekarang kepala saya masih lagi berdenyut-denyut..

mungkin esok atau hari ni saya akan balik ke kampung lagi.
sebab nenek saya tenat,
tu pun masih berfikir nak balik ke tak sebab kerja saya banyak lagi yg belum selesai.
tak balik,nanti ada apa2 tak kan saya tak balik.
kereta plak suami bawak balik hantar mak saya..
pening nak fikir tp terpaksalah..

dalam hal macam ni rasanya saya tak patut pengtingkan diri sendiri,apa pun 
suami benar2 memahami situasi saya.
alhamdulillah,moga-moga ada rezeki saya tahun ni untuk mendapat zuriat.
amin..


1 comment:

Dahlia Sayang said...

sue, banyakkan berehat ye. cuba enjoy bulan ni.
semoga nenek sue kembali sihat.insyaallah...

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...