Followers

Saturday, January 14, 2012

rindu sayang~



Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin


dah lewat cmni,sepatutnya saya dah perlu tido sebab saya perlu
bangun awal esok..tp mata ni tak mahu lelap.
pandang kiri,kosong..pandang kanan bantal peluk.
suami?

erm..terpaksa bermalam kat lain atas urusan kerja.
tinggal saya bergolek-golek sendirian atas katil.
sebab tak biasa ditinggalkan sejak kawin ni,nak tido keseorangan terus jadi lain.
macam jugak memula kawin dulu..
tido berdua,disebabkan tak biasa tido berdua saya susah nak tido.
borak-borak sampaikan kadang2 tengok2 suami dah tido.
bercakap sorang-sorang rupanya saya*sigh.

bila dah lama kawin,bila tido sorang-sorang jadi janggal plak.
lebih-lebih lagi dalam keadaan sekarang,
kadang-kadang secara tiba-tiba saya boleh nanges.
tanpa masalah atau tanpa apa-apa hal yg buat saya terasa.
kadang-kadang bila suami cium nak pergi kerja pun saya boleh nanges!
tapi tak boleh nanges depan suami sebab suami lagi suka mengusik!
harap-harap dengan rezeki kali ni kehidupan kami sekeluarga akan
bertambah bahagia hingga ke akhir hayat.


2 comments:

mamashikin said...

hai,
tq sb tinggalkan komen kat blog sy yer..blog awk comel la..berkenan ngn tajuk entri tuh..mcm mana nak buat tuh?
ohh teringat suami eh..sy pun tak lama lagi mcm ni la..berjauhan dgn suami...

zOeY zAu YaH said...

siannya..takpe mesti jauh dgn suami tu kejap je kan..=)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...