Followers

Friday, January 27, 2012

selamat sudah..


Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin


alhamdulillah,saya dah selamat sampai di kampung halaman.
semoga saya tidak melalui apa-apa halangan untuk berada di kampung..
harap-harap saya tak lagi diserang gastrik dan sakit kepala.
pasal ttc saya tak nak terlalu berharap..
hanya mampu berserah buat masa sekarang..
dan insya allah andai diberi sedikit ketenangan
saya akan pergi mengurut di kota bharu..
sepupu saya yg pergi mengurut kt sana pun berjaya hamil dan akan bersalin hujung feb..
harap-harap akan ada rezeki saya tahun ni.
insya allah..






No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...