Followers

Thursday, October 18, 2012

berpantang..

Dengan lafaz بِسْــــــــــــــــــمِ-اﷲِالرَّحْمَنِ-اارَّحِيم "Ya ALLAH ya Tuhanku, berikanlah kebahagiaan kepada kami ketika kesedihan mengisi hari kami. Berilah kekuatan kepada kami untuk menjadikan keluarga kami ini keluarga yang sentiasa dipenuhi dengan rasa cinta dan kasih sayang diantara satu sama lain. Dihiasi juga senantiasa dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.Ya ALLAH,Tuhan yang maha Pengasih dan Penyayang jadikanlah keluarga kami ini tenteram dan bahagia didalam keimanan dan ketakwaan kepada-MU.kurniakanlah zuriat yg soleh dan solehah kepada kami,peliharalah anak kami dan lahirkanlah ia dalam keadaan yg sempurna." Amin


hari ni hari ke ke empat aku berpantang,biasanya klau gugur aku cuma 
pantang makan 3 minggu je,lepas tu akan mula ambik makanan
yg berminyak/digoreng dengan kadar yg sedikit..

petang semalam terliur ubi kentang goreng,
budak-budak cakap potato spring..ntah la betul ke x..
ambk sikit dalam 3 keping senyap2..
malam tu terus rasa menyucuk-yucuk sakit kat perut..rasa senak je sampailah
ke malam..

tekad dah tak nak langgar pantang lg
berani ambik tu pun sebab saya dah rasa sihat..sebab suami x de saya
terpaksa handle kedai sorang2.
saya dan suami dah start pjj..klau orang tanya bila suami balik,
saya sendiri pun tak tahu -.-"
sedih betul!

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...