Followers

Monday, August 8, 2011

asyik2 nak tunjuk makanan jew!



assalamualaikum.....


bulan2 puasa ni asyik nak tunjuk makanan jew kat korang kan?hehehe:)

korang janhan marah plak ek?sebenarnya nak tunjuk cup cake ni sebab payah sangat nak jumpa kat kawasan aku ni.

nak buat,erm...nampaknya kena abiskan masa 3 jam dulu br boleh buat cup cake ni sebab aku bukanlah tinggal di bandar2 besar.

setakat tinggal di kampung apalah sangat yang ada,sob..sob.[sedeyy]



teringin nak rasa macam mana rasanya cup cake ni tapi nampak gayanya haruslah pandang menembusi cup cake untuk merasa bagaimana rasanya cup cake ini.







2 comments:

aTy _faRed~ said...

ha'ah kan.. bulan pose memang kemain ramai buat n3 makan2....ggrrrr... okeh.. pagi2 ni masih okeh..tunggu ar petang2 nanti..tenggok cup cakes pon rase macam tengok ayam golek...;p

cheq sue dieyha said...

haha..betol.betol.betol.

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...