Followers

Wednesday, September 21, 2011

kegembiraan yg dikongsi bersama

assalamualaikum....

apa khabar semua?
harap-harap korang sentiasa sihat walafiat disamping keluarga,sahabat dan orang-orang yang tersayang.

mulai entri ni dan yg akan datang,aku tidak lagi akan menggunakan panggilan aku tapi aku akan membahasakn diri aku sebagai are.sebutan ARE tu dalam sebutan bahasa inggeris ye,nanti tak pasal pasal ada yg panggil aku arang.hahahaha...

ok,nak bercerita...
dah ramai kawan kawan aku,rakan rakan blogger dan jugak sedara mara yg dah berbadan dua.

dan ada jugak yg baru melahirkan anak yg tersangatlah cumil!

dan yg terbaru anak sedara aku,sebelah suami yg baru berusia 28 hari.
dan baru-baru ni,aku berani memegang anak sedara aku tu  yg baru berusia 18 hari.
rasa sebak tbe-tbe,memang perasaan keibuan tu macam meronta-ronta.

dan kini,bila aku sendirian...
perasaan sebak tu akan datang
dan kadang kadang smpai ke tahap menangis
rasa sayu sangat sangat sampailah teringat balik perangai perangai pelik masa pregnant dulu.
emo memanjang sebab tu kadang kadang ingin aku titipkan pesanan pada orang yg mengandung
agar jangan terlalu emo,menjaga pemakanan dan tingkah laku.

pengalaman aku yg patut aku ambik iktibar supaya aku tak lagi kehilangan benda yg aku sayang!

3 comments:

Kancil 8349 said...

belum ada rezeki lagi...berdoa selalu moga dimurahkan rezeki

cheq sue dieyha said...

terima kasih,amin...

aTy _faRed~ said...

insyaallah rezki tetap ade..cume lamat atau sekejap jer..saye jugak..hampir setahun kawen baru diberi rezki darinye...tapi saye anggap..mase berdua tu adalah mase terbaik tuk kami mengenali ngan lebih lagi... [so..juz enjoy dulu moment ni].. n insyaallah..satu hari nanti..:)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...