Followers

Sunday, September 4, 2011

lepas raya

assalamualaikum....

apa khabar korang semua?sihat tak lepas beraya sakan?
masa raya ni lah kita boleh beraya ke rumah sedara-mara kan?
rasanya kalau bukan raya,mesti jarang kita dapat berjumpa,berborak dan berkumpul kan?

aku kurang sihat cket,batuk dan selesema.

memang tak de masa nak update blog,sebelum raya duk siapkan persiapan untuk raya.

memang tak sempat sebab kakak aku terpaksa menjaga anaknya yang terpaksa di tahan di
wad kerana dijangkiti kuman di paru-paru.

mak dan suami aku plak terpaksa berulang-alik dari rumah ke hospital.


sehari sebelum raya barulah anak sedara aku tu dibenarkan keluar wad.



persiapan raya tahun ni sederhana je...


tak lah meriah sangat,lagipun umah mertua aku dekat je.

tak perlu naik kete,naik motosikal pun tak sampai 5min.

oklah nanti aku citer lagi k!





No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...