Followers

Tuesday, September 13, 2011

sambungan entri suami mengidam~isteri.....

assalamualaikum....

hari ni nak buat sambungan dari entri INI
kelmarin tak sempat sebab pergi umah mak mertua,ada majlis cukur jambul anak sedara
sebelah suami aku.kira anak sedara aku jugak lah kan?hehehe...


penat sangat kelmarin..
tapi demi mertua terpaksa ku gagahi jua
walaupun aku masih takut...

sebab aku sekarang mengalami keadaan yg sama masa aku mengandung dulu.
bimbang keguguran berulang macam entri sedih aku dulu
tak nak ia berlaku buat kali kedua.
tak nak kecewa lagi..
sampai sekarang aku akan nanges tiap kali suami aku sebut hal tu
dan sampai sekarang aku sedih bila tengok bloggers dk buat entry pasal baby.

dan sekarang,aku mengalami benda yg sama macam aku pregnant dulu.oh!
tak tahu nk fikir mcm mn,banyak benda yg bermain di kepala aku saat ini.

kepala berdenyut-denyut,kerap kencing dan selalu letih.
macam dulu tapi baik kte beringat kan dari pisang berbuah dua kali.

oklah,nt aku buat entri len kali plak ok?
bye

p/s:doa-doakanlah yg terbaik buat aku ok.

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...