Followers

Saturday, September 17, 2011

dah jadi macam orang tak betul

assalamualaikum....

entri aku kali ni lebih kepada entry merapu sebab masa aku dk tulis entri ni kepala agak pusing,muka moody dan tubuh agak letih.

nak tau kenapa sebab semalam,aku muntah sepanjang malam.
suami plak tak boleh tengok orang muntah,nanti berjangkit dengan dia plak.uwekkkkk....

tak de sape nk tolong gosok kat belakang aku,so...
sepanjang malam dalam 5,6 kali jugak aku muntah.

sampaikan kejap kejap tengok jam.
kalau boleh nak jam tu bergerak laju-laju.
tak sanggup nak terus muntah macam tu.

last last dah tak tau nak buat macam mana lagi terus amik minyak angin
sapu kat belakang dan kat perut.
sapu-sapu sampai keluar asap angin.sendawa la kiranya
lepas tu baru boleh tidur dengan lenanya


pagi tadi bangun agak lewat,dalam pukul 7.30 pagi kut
rasa tak larat sangat,macam demam.
terus pergi bandar sebab aku ada urusan dekat bank.
pagi tadi tak de selera nak breakfast.

terus pergi bandar,mujur taklimat tu cepat abes
kalau tak rasanya muntah lagi kat situ.

bali terus makan nasi bungkus
dan sekarang rasa macam nak muntah dan macam ada angin dalam tubuh.
owh...letih sangat!

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...