Followers

Saturday, July 30, 2011

jalan2 ke kuantan p2

assalamualaikum....


hari ni aku nak sambung citer masa jalan2 ke kuantan pada hari yg kedua

disebabkan urusan mak aku selesai pada pukul 1 tgh hari,kami terus bertolak ke bandar kuantan.
disebabkan ni kali pertama aku ke kuantan,jalan pun tak tau nak ke mana.
tengok signboard je..
ingat nak singgah di kuantan parade atau berjaya megamall
tapi tak jumpa2 pun.

terus ikut signboard ke pantai teluk cempedak.
cantik jugak kawasan pantai ni,bersih n kemudahan pun banyak
boleh la untuk beristirehat tu sebab ada taman,tandas,McDonalds pun ada tau!


selepas beli sedikit cenderahati,aku terus bertolak ke cherating.
jauh jugak dari teluk cempedak untuk sampai ke cherating.dalam 2 jam lebih jugak..
sampai kat cherating,anak2 sedara je mandi kat pantai.
yang lain tukang tengok jew.~ngeee!


dari cherating terus ke kemaman.kami bertolak dari cherating dalam pukul
8.30malam.perjalanan balik memang memenatkan sebab
kami balik ikut kawasan pantai.
dari kemaman terus ke kuala terengganu.
sampai di kuala terengganu dalam pukul 11.30 malam.

jauh sangat perjalanan pulang,memang memakan masa yg agak lama.
aku sampai kat umah dalam pukul 3 pagi.

tapi berbaloi jugak walaupun sekejap n ada tempat yg kami tak dapat pergi tapi
sekurang2nya kami dah ada pengalaman ke kuantan
yeayy!



No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...