Followers

Sunday, July 24, 2011

pesta air

assalamualaikum....


terlambat entry hari ni sebab aku terlalu bz hari ni.
maklumlah hujung bulan ni kan...

ok,x nak citer pasal keje dah,aku nak cite kat korang macam tajuk aku kat atas tu

tajuk cite aku ni pesta air.pesta air~sila ulang sekali lagi yea!
yes,pandai..pesta air.

kalau sebut pesta air apa yg korang akan fikir?
mesti dalam fikiran korang macam monsoon cup ke,sunway lagoon ke,bukit gambang waterworld ke..

mesti tu biasanya yang akan terlintas dalam fikiran korang kan?
tapi....

bukan tu yang aku nak cite kat sini..
aku yang citer kat korang pasal mandi sungai!
mandi sungai??
yes!!mandi sungai..

2 hari kat kampung aku ni tak de air.
kat sungai di kawasan aku semua dipenuhi dengan masyarakat setempat.

dah macam pesta tau...
dan hari ini baru air ada...

susah jugak tau tak de air,nak ke tandas,membasuh,memasak..
semua perlu air.
dah memang itu 1 keperluan kan?

oklah,pasal trip aku ke kuantan tu nanti aku cite lain kali k?
nati ada masa aku buat entry panjang2.

ok,babai..


1 comment:

aTy _faRed~ said...

tak de air memang 'sakit'....:)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...