Followers

Saturday, July 30, 2011

reviwe product:syampu untuk rambut gugur

assalamualaikum...

hari ni berkesempatan cket untuk update blog walaupun terpaksa curi2 masa.

ok..kalau korang ada masalah rambut gugur boleh la korang try2 dis product k?
barang murah je tp pada aku amat2 la berkesan sebab lepas keguguran hari tu 
rambut aku gugur dengan banyaknya.


lepas try syampu ni,dah tak gugur dah.walaupun ada tp hanyalah sedikit berbanding dulu.



nak tau syampu apa?
syampu anti-dandruff dari avon,yang botol hijau tu.syampu ni ada 2 jenis.
untuk semua jenis rambut dan satu lagi untuk rambut kering.
kalau tak silap kandungan syampu ni tea tree dan thyme.
saya pilih yang rambut kering punya sebab rambut saya jadik kering disebabkan kelemumur.
setakat ni syampu dari avon ni yang paling bessh!
memang berbaloi,lebih2 lagi beli time offer!
sangat2 berbaloi!heee.
maaf tak de gambar syampu ni sebab kat google 
tak de.
bila sy cuba upload,tersangat la lama sebab internet saya tersangat la slow.
maaf ye semua...




p/s:rasanya lebih elok untuk membahasakan diri saya dengan panggilan SAYA.

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...