Followers

Thursday, July 21, 2011

spontaneous thursday~~jom ke kuantan~~

assalamualaikum...


korang sihat tak hari ni?kat tempat korang panas tak hari ni?
kat tempat aku ni panas sangat..

korang,hari ni aku akan bertolak ke kuantan petang nanti.
harap2 semuanya berjalan dengan lancar,mudah-mudahan kami dapat 
tempat yang selesa untuk menginap dengan kemudahan
yang banyak.

ingat nak ke teluk cempedak tapi tak tau lah kalau2 tak ada tempat penginapan 
di kawasan teluk cempedak tu,mungkin kami akan 
cari tempat di cherating atau yang berdekatan dengan kawasan
teluk cempedak.


maknanya sampai hari ahad nanti tak de entri kat blog ni.
sebab aku tinggal laptop kat umah.
insyallah klau line internet aku ok,laju...
dan naik signal GPRS,
aku akan upload gambar2 kat sana k?
ok,babai...



1 comment:

aTy _faRed~ said...

esok pon saye tak de.. nak gi terengganu..same jalan ar kite..cume jauh sikit jer dari kuantan tu.. :) neway..take care n have fun key..:)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...