Followers

Saturday, July 30, 2011

seharian ke terengganu

assalamualaikum...

kuat bebenor rasanya entry jenjalan kat blog ni.
cmne tak banyaknya sebab tuan blog ni suka sesangat la jenjalan.

kelmarin aku p terengganu.
naik mydin mall n giant je,x p mana2 pn.
ingat nak beli barang2 aku untuk raya tapi masih ada yg tak cukup.
bsju dah ada 3 pasang tapi masih nak beli sepasang lagi~nafsu2!
wedges untuk raya belum beli lagi,tudung pun belum.
cari2 kat mydin mall tak de pun kedai oasis tu.


nak cari kain pasang,tak tau kedai kat mana yang jual kain pasang n baju murah2.
yang sempat dibeli hanyalah lipstick silkygirl,bedak bb silkygirl dan mandian yang super2 jimat.
terbeli masa masuk guardian.
berbaloi..

sempat jugak beli radio baru untuk ramadhan yang bakal menjelma ni.


esok,nak pergi kb.nak p bayar lesen ssm yg dah tamat tempoh.
terlupa nak bayar awal2 terpaksa la bayar denda esok!uishh,pelupa betoi.
tapi esok ingat naik naik tesco jew.

yeayy lagi!!

1 comment:

fyna said...

aik beli radio? hehe

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...