Followers

Saturday, March 5, 2011

duet...duet...duet.

sape yg x nk duet kn?kalau ada orang nk bg ape salahnya kn?hehehe...korang yg ada blog 2 mesti ada iklan nuffnang kn?blog aku x de,kesian...isk,isk,isk.ketinggalan zaman btol aku nih!sumpah..aku memang x tau menahu pn pasai nuffnang ni.bila aku tengok je mesti dia akan keluar akaun anda telah dinyahaktifkan?cmne 2?ntah...aku pn x tau.





 so,semalam aku tgh aku dk blogwalking...aku terjumpa satu blog ni,belog cik epal.terima kasih banyak2 cik epal yea.awak memang baik sebab sudi berkongsi ilmu untuk dapat uang,hahaha...tamak ke aku ni?x..sebab aku x dapat pn earning dr nuffnang.kesian aku kn?sekurang-kurangnya adalah ckit ganjaran untuk aku kn?kalau korang nk tau cik epal ni dapat cheque dr nuffnang sebanyak RM1203.81.dh cukup banyak 2 bagi aku taw..


kalau ada sape2 yang boleh tolong jelaskan aku pasal nuffnang ni gtau aku ek..same2 tolong-menolong budak baru nk belajar ada blog.








 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...