Followers

Monday, March 7, 2011

S.I.M.P.L.E

korang perasan x?blog ku dh jd mkin simple n kelam kabut,ni sume gara2 keterujaan hati untuk mendalami ilmu blog.hehehe...maklum la,hidup aku hari2 cuma megadap laptop,family,suami n anak2 buah.bab keje lak,ada tolong mak aku sket2 sambil uruskan my bisnes..petang2 lak klu aku keluar pn cume ke umah mertua..2 pn klu aku g.lau x aku akn dk kt umah je..cam perempuan yg x tau pe2 pasai dunia kn?x...aku keluar jgk tp keluar bila ada urusan aku je..x ske bercampur dgn orang yg asyik mengumpat n mengata pasal orang.betuiii...nt x pasal2 aku dikaitkan dengan pergaduhan dorang.dh bape kali aku kena tempias orang,x nk la cari pasal ngn org.ok2...


dh 2 ari aku selesema,nak ke klinik...alah biasa la demam cmni kan?bukan sampai x leh gerak..pagi2 bersin,hidung tersumbat.ase sakit segenap otot tapi asenya blh tahan ag.suami lak pkul 4 pagi dh bangun pergi keje.balik lewat katanya hari ni,erm...dh biasa tinggalkan cmni la jd..

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...