Followers

Monday, March 21, 2011

lagi lagi cerita jimmy

salam......
pagi ni x de sape2 kt umah,mak n hubby p kebun....dengan kebosanan yg melanda aku ambik kesempatan ni tuk baca majalah.yelh,ble hubby dh ada terpacak kt umah ni ne ada masa untuk baca majalah n update blog kesayangan aku nie.walau entrinya x de tarikan pn sekurang2nya aku ada tempat untuk meluahkan perasaan aku yg ntah hape2 ni.




ok,aku nk cerita ckit perkembangan cerita jimmy n suhaila yg lepas..cerita terbaru yg aku dengar..muka jimmy dh x macam dulu,seseolah x terurus.mungkin tekanan yg dia hadapi wt dia mengabaikan dirinya sendiri.tp kata jimmy dia x nk wajah jambu macam dulu,sekarang dia akan bergelar bapa n harus berperwatakan seperti seorang bapa.mungkin perubahan ke arah yg lebih baik tp bagi aku wajah@penampilan x menggambarkan apa2 yg penting hati n niat kita terhadap sesuatu perkara.


khabarnya demi menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang bapa,dia sendirian membeli barang2 kelengkapan bayi untuk bakal anaknya.terujanya jimmy untuk jadi seorang bapa...katanya,dia x mahu bakal anaknya lahir tanpa seorang bapa disisi kerana jimmy sendiri telah kehilangan bapa sewaktu umurnya 4 tahun.


dan sekarang,jimmy memohon peminat2nya mendoakan yg terbaik untuk dia n isterinya suhaila kerana dia memang sayangkan suhaila n bakal anaknya itu.
same2 lah kita mendoakan yg terbaik untuk mereka...
















hidup kita sentiasa penuh dengan ujian....cuma yg berbaza adalah cara kita menanganinya.kenali cara kita membebaskan tekanan dalam diri kita,setiap masalah ada penyelesaiannya...sentiasalah mendoakan yg terbaik untuk diri kita.komunikasi yg baik,persefahaman n saling memerlukan akan membuatkan hubungan kita lebih baik,insyaallah...

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...