Followers

Wednesday, March 23, 2011

Kerja.....Kerja............Kerja

dah seminggu cik hubby aku x kerja,nk rehat katanya tp bagi aku....cuti pn tetap ada kerja yg dia buat.bukan bercuti untuk bersama keluarga pn!!tp...cuti untuk menyelenggara kebunnya yg dh boleh ditanam ngn anak getah....*mentang2 harga getah melambung2 naik*hehehe...

sebenarnya,dh lama tanah 2 terbiar cm2...mak aku beli mse aku sekolah rendah lagi,lamer giler 2!!!mak aku beli 3 bidang tanah....cukup untuk 3 0rang anak2nya.hehehe....so,sekarang bila kami semua dh kawen...mak aku bg sorang 1.mak aku cakap terserah kt korang nk buat pe ngn tanah ni.so....cik hubby aku pn wt keputusan nk tanam getah...ank pokok getah pn mahal korang tau?x tau pn wt2 tau ek!!

ok,berbalik pd citer lain...sekarang kt kawasan umah aku ramai sangat yg akan bergelar IBU.
Termasuk la kakak ipar aku yg x sedar dia dh berbadan dua.sedar2 dia pergi berurut sebab x sedap badan.alahai...macam2.kt umah mertua aku 2,2 orang pembawak budak taw!!sorang sebulan lebih n sorang lagi dh 4bulan...aku?aku kosong lagi,x de rezeki lagi untuk bergelar ibu...mungkin allah mahu menguji perkahwinan kami atau belum masanya lagi untuk kami sesuai bergelar ibu bapa.

korang doakan aku moga2 cepat dapat baby ek?supaya ia akan lebih menguatkan semangat n memberi kekuatan pada aku untuk bersama hubby aku.

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...