Followers

Tuesday, March 1, 2011

penat...

salam n haii...

penat sgt aku ari ni,3 ari berturut2 pi bandar...tolong settlekan keje mak.uihh...pnt sgt sampaikan kering otak2 aku tuk update blog ni.


sekian....




jap jap...
aku sempat gk tau cuci2 mata kt bandar,pe ag kegilaan tuk shopping mkin mjadi2..
ble ajak cik chenta dy ckp tgk dlu,uwaaa...x leh pksa2 dy,nt x jadi lak nk p shopping.merajuk x egt dunia lak i tau..p td tgk2 jelh,lum cukup $$$$$.




                                                      http://afiacollections.blogspot.com
 korang leh dapat jubah ni kt cni,beli on9 jew terus sampai depan umah,hehehe...x perlu susah2 ajak husband.tuk org cm aku jelh,hihih...al maklum la...kete x reti nk bwak,nk p mana2 kne ajak hubby,cik chenta aku lak bz ngn keje.kecian kt aku kn kn kn?*mood sedeyyy***


.


No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...