Followers

Thursday, May 5, 2011

antara suka dan tak suka

assalamualaikum...

 letak pic besau2 untuk mengelakkan mata ngantok!
x cukup tido semalam sebab ada hal yg perlu disettlekan dengan kadar yg segera.

korang,hari nie aku nk update blog!
apa yg aku suka dan tak suka pada blog,korang tau kan aku sayangkan blog aku sangat2.
aku ske blogwalking dari update blog tp tak semestinya aku tak akan update blog aku kan?

ok,meh nk citer kat korang apa yang aku suka saat bukak blog.aku suka bukak blog yang tak berat,disebabkan masalah line internet kat kawasan aku ni agak slow...bila blog 2 berat,ia akan kuar page loading.isk isk isk memang mencabar kesabaran aku.jadi,aku dengan berat hatinya akan ke tanda pangkah yang berwarna merah itew.kesian sungguh...
ok lagi,aku suka masuk blog yang selalu review pasal beauty product.
kenapa?sebab kulit aku tak secantik irine nadia dan tak semulus yuyu zulaikha.
jadi,aku akan selalu blogwalking blog yang review pasal satu2 product macam blog fyna here 

dan jugak blog Ardini Humaira.
aku jugak suka masuk blog yang ada tutorial make up dan pasal fesyen.nama lagi perempuan kan?tak mungkin tak suka bab2 kecantikan,kecumilan dan fesyen.aku orang kampung,jadi rasanya aku tak up to date dalam bab fesyen dan mekap.kalau sekadar mencantikkan diri,hanya memakai shawl,eyeshadow dan blusher.kalau tak,aku lebih simple tanpa alat mekap yang tebal.


dan tak ketinggalan jugak,aku suka blog yang berilmu dan semestinya blog yang ada dalam bloglist aku adalah seorang blogger yang berilmu.maaf andai ada yang salah faham dengan ayat aku,meh aku jelaskan.bukan aku memilih blogger yang cerdik pandai sahaja tapi blog yang aku maksudkan adalah seorang blogger yang pandai menyusun ayat dalam penulisan beliau untuk menarik lebih ramai follower.
aku akui aku kurang pandai dalam penulisan blog aku..jadi,mungkin sebab tu blog aku hanya mempunyai 30 orang follower.
tapi,aku sangat2 menghargai follower aku.tanpa korang siapalah aku?cehh..ayat.
ok,yang aku tak suka pulak adalah berlawanan dengan apa yang aku suka.macam aku tak suka blog yang berat2.blog aku berat ke tak eh???
hari nak hujan,babaiii...

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...