Followers

Tuesday, May 3, 2011

3 cerita 1 entry

assalamualaikum,

huh,badan masih terasa penatnya..
letih..jalan2 punya pasal.biasalah cuti hari pekerja kn?semua orang akan cuti termasuk adik-beradik aku.
hari jumaat yg lepas,aku p air terjun sekayu kt terengganu.
mandi-manda..makan-makan n borak-borak dengan adik-beradik aku.
dh lama kn x jumpa,dengan keletah anak2 sedara aku yg makin bijak..
rindu sangat dengan kenangan 2 tp masa 2 aku kurang sihat,banyak masa aku dihabiskan dengan tido.


hari sabtu,aku pergi umah sedara kt kb.
saje jalan2,dh lama x pergi..
pastue ikut dia cari barang kt kb
penat jugak wooo...


hari ahad aku pergi umah pak sedara ku kt kuala krai..
abah aku nk p umah abang abah aku,memang dh lama kami x jumpa..
last jumpa masa aku kawen hari tu
masa kami nk bertolak tu,ada orang datang bagitau yg orang sekampung dengan aku meninggal dekat ketereh
alang2 dh nk balik,aku pn terus p melawat si mati.
dh lewat kami sampai,dalam pukul 5 lebih gitu
dengarnya arwah meninggal dalam kebun getah dan x de sape tau dia meninggal sehinggalah orang tengok dia menyandar di pokok dalam waktu zohor dh.
innalillawainnalillahirajiun...
moga2 beliau ditempatkan dikalangan orang yg beriman.

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...