Followers

Monday, May 30, 2011

nak mintak tolong pada semua

assalamualaikum...

apa khabar semua??hari nie ada sedikit semangat untuk update blog,walaupun hanya berbekalkan sedikit semangat dan idea tapi demi blog ni..aku gagahkan jugak semata2 untuk korang sebab aku sayang follower aku macam aku sayang blog aku yg tak seberapa nih!terima kasih banyak2,korang semua dihargai.insyallah..1 ari nanti akan ada contest untuk korang.

aku buat entry ni untuk mintak tolong pada semua,aku tak tuju pada sape2 sebab ia bukan melibatkan blogger tapi pada kehidupan yang aku lalui sekarang.usahlah ada dendam antara kita sesama manusia,kita semua diberi kelebihan dan kekurangan masing2.setiap kelebihan 2 akan diuji seperti mana kita diuji sebelum mendapat apa2 rahmat dari allah.

macam aku,bila aku bersembang dgn rakan2 lelaki..dan benda 2 sampai pada suami aku pasti akan terlebih dari cerita sebenar.benar2 menokok tambah...padahal aku bukan berdua,bersama rakan2 yg lain.itulah manusia yg mempunyai hasad dengki bila kebahagiaan mula menyinari kami padahal mereka tak tahu apa yg berlaku dalam hubungan kami.semua ini benar2 menambahkan masalah aku hingga kadang2 aku terduduk lemah.

tapi aku perlu bangkit supaya aku tak jatuh dek kerana orang lain.usahlah cuba meroboh istana kami kerana walau apapun yg berlaku antara kami,aku tetap isterinya sampailah jodoh yg menisahkan kami.


kadang2 korang ada tak terfikir yg ada orang menggunakan sihir untuk membuatkan korang menderita?sungguh dahsyat manusia sekarang yg sanggup menghancurkan hidup orang lain!


p/s:maaf dengan entry merepek n bukan2.sekadar meluahkan ketidakpuasan hati.*

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...