Followers

Wednesday, May 11, 2011

ni yang aku nak kongsi.

assalamualaikum...
korang dah baca kan kebaikan minyak kelapa dara dalam entry aku yang lepas.
dan aku pasti korang mesti dah tahu pasal VCO ni dalam bentuk softgel yang tengah hot sekarang ni..keluaran catalyst.


dan ni kebaikan virgin coconut oil...

- Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.
- Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering.
- Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.
- Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.
- Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
- Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin
- Melindungi tubuh daripada kanser.
- Jerawat cepat susut
- Regular semula PMS anda
- Sistem penghadaman lebih baik
- Kesuburan
- Kurangkan rasa senggugut
- Batuk dan Selsema cepat hilang
- Mengurangkan tidur berdengkur



aku buat entry ni bukan untuk menjual virgin coconut oil ni tapi aku nak share something yang sama iaitu SABUN MINYAK KELAPA DARA.sabun ni tak dikeluarkan secara meluas sebab ia dibuat dengan cara tradisional.maknanya dalam sabun ni tak ada bahan kimia yang boleh merosakkan kulit muka.

khasiat sabun ni:-
  • mencerahkan kulit muka
  • melicinkan kulit muka
  • sangat sesuai untuk kulit berminyak dan berjerawat
  • baik untuk menghilangkan kesan parut@bekas jerawat
  • sesuai untuk badan dimana dapat mengurangkan kedan gelap di celah paha@ketiak
  • berbau wangi

aku sendiri dah cuba sabun ni dan bagi aku sabun ni dapat mengurangkan kesan berminyak pada muka.
kalau diamalkan secara teratur dapat mengeringkan @ mengecutkan jerawat.

ok,tue antara pengalaman aku sejak guna sabun ni,nanti ada masa aku akan masukkan gambar.yang pasti,sabun ni tak ada kesan sampingan macam pengelupasan yang memeritkan macam sesetengah produk.
untuk korang yang nak cuba,cubalah...pada aku,sabun nie melembutkan kulit aku dan bila apply krim,senang je krim tue nak sekata.
kesan adalah berbeza pada setiap individu yea...tapi tak salah mencuba lagipun harganya murah jea.





RM 12.00
(50 GRAM) 

kalau korang nak order boleh email:bemybelovedshawl@gmail.com
@
0199126228 

1 comment:

Ardini Humaira said...

wahhh ada sabun juga ya :)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...