Followers

Thursday, October 20, 2011

nak kulit super duper mulus?try this!

assalamualaikum...

entri pagi-pagi ni sebab excited giler nak berkongsi dengan 
korang semua?
dah kira produk ni produk rahsia saya r..
lepas mencuba dan terus mencuba akhirnya saya terjumpa dengan
tidak sengaja satu produk ni.
walaupun murah tp memang berkesan memuluskan kulit saya
yg menggerutu akibat jerawat dan parut jerawat.

sebelum ni tanggapan saya
produk murah selalunya kurang berkualiti
dan meninggalkan kesan yg agak teruk di muka.
kalau korang ada baca entri saya sebelum ni
korang mesti perasan yg sy selalu pakai krim organic aid
pada waktu malam.

tapi,secara tak sengaja saya terbeli sabun vitamin E cosmoderm.
saya beli pun atas sebab saya yakin yg vitamin E sesuai 
dengan kulit saya.
murah je,saya beli dengan harga RM5.80.


  pic google


sebelum ni kulit saya kuat berparut
berjerawat tp lepas pkai sabun ni,
alhamdulillah...jerawat pun jarang naik.
cubalah...





No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...