Followers

Wednesday, October 5, 2011

perempuan&shopping~lelaki???

hehehe...
andai perempuan dan shopping dipisahkan agaknya apa kaum perempuan buat sebagai menggantikan aktiviti shopping mereka yer?

penah tak korang mengalami situasi dimana korang
tak ada benda pun nak beli kt shopping complex tu
tp
saje pusing-pusing nak hilangkan boring
atau
sekadar mengisi masa lapang!


tup..tup
jumpa yg berkenan,yg super duper cantik dan
cute!
hati melonjak-m=lonjak
melompat-lompat
nak beli!

last-last,TERbeli jugak,
TERbeli okeh,bukan sengaja pun!

suami kt sebelah dah masam manis masam manis,
`tadi kata tak nak beli"


tulah kan,macam aku..
penah jugak mengalami situasi macam kat atas.
aku selalu diserang penyakit ske jenjalan.
2,3 bulan sekali mesti akan ajak suami@family
pergi jalan-jalan.

macam hari jumaat yg lepas,
aku pergi pantai dgn family.
best ok walaupun hanya aku dengan kakak n anak saudara aku
je mandi.
suami tak join sekali.
bila pergi pantai yg kedua lepas tu,
baru suami aku mandi
bersama abang aku yg sulung!

ingat nak pergi giant 
tapi masing-masing sama-sama penat.
terus cancel plan
nak pergi nanti lain kali plak.
hujung bulan ni pulak aku ada bengkel.

tapi dekat je
dan suami pun dah setuju nak jadi driver.
agenda bodek-menbodek akan diteruskan..

 rasanya kalaulah tak de shopping complex kt dunia ni,
apa akan jadi kat kaum perempuan
dalam dunia ni kan?


mesti hidup ni akan bosan,ye dak?


sape setuju sila tinggalkan komen banyak-banyak ok!
see again:)






 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...