Followers

Tuesday, October 18, 2011

perubahan positif artis sekarang

assalamualaikum...
dah lama kot tak buat entry,
tapi alhamdulillah follower saya bertambah
dan yg paling penting
ada orang singgah blog saya.
walaupun tak penah dapat BE tapi tak kesah la..
asalkan blog ni tak sunyi.

kelmarin saya pergi shopping!
tapi tak nak tunjuk lagi apa yg saya beli.
nanti saya buat entri lain plak ok.
masa jenjalan kelmarin,
masuk kedai buku.
ingat nak cari novel
tapi tak jumpa yg dicari.

tapi jumpa majalah pa&ma.
topik pasal kesuburan.
tengok-tengok lagi,jumpa majalah media hiburan.
terus pergi bayar.

balik tu terus belek-belek majalah.
rupanya dah ramai artis wanita yg mula bertudung selepas irma hasmie.
satu perubahan yg baik.
harap-harap tak bertudung separuh jalan lah ye!
ada sesetengah artis yg kononya bertudung tapi tak menutup aurat!
macam mana tu?
dikenali sebagai artis bertudung tapi
ada gambar yg hanya menutup rambut.
leher tu masih terdedah.
pesan bukan pada orang lain je tapi diri sendiri jugak.
yg penting niat kena betul untuk berubah ke arah kebaikan.


1 comment:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...