Followers

Wednesday, June 22, 2011

agenda hari selasa~jalan-jalan.

assalamualaikum...

selamat pagi semua,korang dah bekpas blom?
korang sihat x?
arap2 semua rakan blogger sihat2 ek!
nak citer pasal perjalanan aku ke bandaraya islam,kota bharu.
hehehe,kalau korang penah ke kelantan wajib korang 
kena singgah ke kota bharu tau.

sebab tu adalah bandar terbesar di kelantan.
perjalanan dari umah aku sampailah 
ke kota bharu mengambil masa 3 jam gk tau.
sebab tu masa mak/aku ada kerja di kota bharu baru aku
berpeluang untuk shopping.
tu pun 2,3 bulan sekali.

kelmarin lepas abes taklimat mak aku kt tnjung chat,
aku ke bank jap.
lepas 2 hubby ajak p billion untuk buat lesen ssm.
sekarang tgh sale handbag tau!
tapi aku tak beli pun sbb baru je beli beg 2,3 bulan lpas.

lepas 2 ajak hubby g tesco kebetulan mak aku nak tngok periuk elektrik.
niat dalam hati nak ke watson@guardian je.
sbb nak beli lotion vaselin.

sampai kat tesco,terus p watson.
tengok biore face milk 2 sbb blog fyna ada review pasal benda ni.
tapi aku tak beli pun sbb susah nak cari benda ni kat tempat aku.
tak kan la aku kena mengambil masa 3 jam semata2 
untuk beli benda ni.
uishh,tak sanggup.

ingat nak beli vaselin je tapi masuk kat watson je
terus tertarik ngn set mandian sakura.
pe ag beli jelah tapi aku beli yg travel pack je.
cukup puas hati.



sempat jugak singgah kat kedai kasut oasis.
belikan hubby sandal
walaupun dia cakap tak nak tapi sebab aku berkenan sangat,
aku beli je.
lame2 dia akan pakai jugak tanpa disuruh okeh!

ok,jumpa next entry okeh!
babai..
 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...