Followers

Friday, June 10, 2011

semangat berblogging dah kembali

assalamualaikum semua....
dah lama rasanya aku biarkan blog aku ni sunyi sepi sampaikan follower aku pun tak bertambah2.sedih jugak rasanya..


dan baru sekarang semangat berblogging telah kembali dan aku akan cuba cari artikel2 ataupun maklumat tentang perkara2 yang mungkin korang belum tahu.aku akan cuba usahakan diri untuk mencari maklumat yang berkenaan.yelah,sebelum ni asyik pening dan lenguh2 kat tubuh ni.sampaikan otak pun mula jem,pagi ni tersasul lepas solat subuh aku sambung tido.bangun2 pukul 8,kepala dah mula pening.2 salah aku kan...


banyak aku nak gtau korang tapi dalam next entry la ek,guna taktik kotor semata2 untuk banyakkan update!hehehe :P,bijak x?hak hak hak...belajar dari abg ben.ceh!tipu je 2..


oklah korang,aku nak blogwalking ke blog2 korang yg ada dalam bloglist aku ni.babai...

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...