Followers

Wednesday, June 1, 2011

kesihatan diri

assalamualaikum...

korang semua sihat x?arap2 korang semua sihat la ek!

kesihatan diri aku lepas gugur ni agak kurang cket...mudah letih lgpun aku tak duduk diam.aku still meniaga aku.kalau aku tak campur tangan dalam urusan bisnes aku semua akan jadi kelam kabut.

majalah yg sampai pun aku tak sempat lagi pamerkan,duit2 aku serahkan pada suami.urusan pembayaran je aku handle.mujur gak awal2 bulan cmni suami tak sibuk sangat.hari ni pun dia cuti,sempat bank in duit tadi.

semuanya dipermudahkan lebih2 lagi bila aku sakit cmni.ok lah korang,aku still nak kira stok yang perlu dihantar esok.nanti aku update lagi lusa sebab esok aku perlu ke hospital lg sebab ada temujanji dengan pakar. 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...