Followers

Sunday, June 26, 2011

rasa hati

assalamualaikum korang...

korang sihat x?

harap2 semua sejahtera hendaknya...
aku...


aku benar2 rasa tertekan..

tertekan dengan rasa di hati,tertekan dalam mengawal emosi 
yg benar2 bergelodak seseolah ombak yg
tiada masa untuk berhenti.

menahan rasa yg bergelodak benar2 membuatkan air mata aku berjuraian..
menahan diri dari menumpahkan rasa hati benar2 
memerlukan kekuatan 
yg aku perlu melalui sendirian tanpa seseorang di sisi



berfikir tentang hari yg mendatang yg perlu aku
lalui..

bersama orang2 yg aku sayangi.

keluarga aku,mertua aku,ipar duai,sedara mara.


mampukah aku menjawab persoalan demi persoalan,
tanpa mereka tahu sebab munasabab yg berlaku.
tanpa mereka memahami apa yg aku alami.

tanpa mereka menyelami apa yg aku rasa
apa yg aku lakukan hanya untuk orang yg aku sayang.
bukan sia2 pengorbanan ini.
hanya untuk mereka..

biarpun rasa itu hanya aku yg menanggung!

2 comments:

DYatie ABakar said...

sabar ye....lumrah kehidupan...
luka / perit payah dalaman...
tidak akan kelihatan dengan mata kasar...

Aty Fared said...

walau ape pon terjadi..banyak2 kan bersabar n redho ngan setiap ujiannyer.. setiap ape yang berlaku insyallah akan ade hikmah yang lebih baik tuk kite..:)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...