Followers

Wednesday, June 8, 2011

kesihatan diri part 2.

assalamualaikum....
dah lama aku tak update kan?
dulu kesihatan diri kurang memuaskan,lepas 2 line celcom kat kawasan aku ni x de.
4 hari jugak celcom buat onar.4 hari jugak bisnes aku x jalan.
kesihatan diri aku sekarang...
erm,mudah sangat sakit kepala n letih.kadang2 aku paksa diri aku untuk membuat kerja.
kerja berat memang aku abaikan,aku tak sentuh langsung!
suami aku plak sibuk dgn kerja sebab dah lama dia cuti bulan lepas masa aku di wad n di rumah ari tu.

maaf yea korang,nanti kesihatan aku benar2 pulih aku akan update blog hari2.sekarang,dengan sakit kepalanya aku benar2 x de idea n letih untuk mengupdate blog.doa2 kan kesihatan aku supaya aku dapat blogwalking ke blog korang lagi.
salam,
 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...