Followers

Tuesday, June 14, 2011

kembali ke zaman anak dara

assalamualaikum....

selamat malam semua.entry terlewat cket sebab baru idea datang bila blogwalking malam2 ni.
petang tadi letih cket.

alhamdulillah,rezeki x putus2 atas usaha yg tak henti2 oleh aku n hubby.
syukur ke hadratnya walaupun sedikit penat tapi semangat blogging tetap ada okey...

ok,malam ni nak cakap2 pasal zaman anak dara.sebelum kawin eyeliner n lipstick wajib pakai.
kalau ada banyak masa untuk bersiap kalau nak p mana mesti pakai shawl.wajib inner yg muncung tau sebab muka aku ni bolat.

tapi ble kuar aku x penah pakai seluar.hanya berbaju kurung..cehh~
itu adalah adat tradisi keluarga aku di mana kakak aku sendiri pun tak memakai seluar.
dk kat umah pun aku tak pakai seluar,malam2 aku tido ngn tshirt n kain batik je.
hukhukhuk...pecah satu rahsia!

tapi pakai shawl dgn baju kurung tetap nampak sweet okeyy..
tapi disebabkan aku tak pandai edit gambo,dgn muka yg tak mulus n ada eye bag menyebabkan aku tak ske bergambo!


sebab 2 dalam blog aku ni kurang ada gambar2 aku nih!
kalau ada gambar apa2 pun aku hanya menggoogle!


satu ag aku ske pakai high heels.
tapi jarang2 je aku pakai,klau nak g bandar2 besar baru aku pakai.
kalau tak aku pakai flat yg tapak shoes tu lembut.


ok,nati jumpa dalam next entry k!
babai...

2 comments:

Ardini Humaira said...

hehe kisah dolu-dolu ye :)

Unknown said...

hehe mesti ayu je pakai kain =) bagusnye...bilalah gnie nak jadi ayu jugak neh...

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...