Followers

Friday, June 10, 2011

rahsiaku kini milikmu...

korang2,aku nak buat macam fyna jugak lah!korang tahu fyna mana?kalau korang nak kenal fyna ni klik sini

fyna ni rajin bebenor tau review product untuk barang mekap yang dia guna dan aku sebagai perempuan(rasanya bukan aku je yang suka bab2 kecantikan ni,korang pun mesti suka jugak kan?).bagi aku,fyna ni cukup aset lah untuk jadi sorang model.sekarang aku pun nak review product yg aku guna..

ni ha yg aku guna,sunblock tia amelia.

aku sendiri pun belum pasti macam mana cara untuk pastikan sunblock tia ni ori ke tiruan,yelah bahaya jugak kalau guna produk tiruan.nak cantik semata2 lain plak jadinya.takut jugak...korang tau la kan muka aku cantik macam fatin liyana ke,yuyu zulaikha ke...

sebelum ni dah macam2 produk aku guna..last2 aku beli yg ni.dah lama aku dk cari dalam internet pasal tia ni tapi hati lum terbukak lagi nak try tia ni last2 minggu lepas aku beli.

sepanjang aku pakai tia ni,jerawat aku mudah kering.yelah,kalau tak kering selagi 2 la tangan aku ni tak reti duk diam.lepas 2 mula la berparut.sampaikan suami aku pun dah tegur aku pe hal muka naik jerawat sampai cm2 sekali.malu weyh...lepas 2 plak,krim ni tak berminyak.selalunya mana2 krim yg penah aku pakai akan berminyak tapi yg ni lain dari krim2 yg lain.

nanti ada apa2 perubahan aku share ngan korang lagi eh,babai..

1 comment:

~dYaHaHa~ said...

so ok ke pakai tia ni sis? comapred to chahaya beauty? ai tgh pening ni, jerawat pasir naik 1 muka....tensi!~

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...