Followers

Monday, April 25, 2011

bahagiakah mereka??


Assalamualaikum….

Semalam lepas makan malam,tpon aku ada terima sms…
Dari kawan aku yg kawin pada 17.2 yg lepas…
Lebih kurang dh 2 bulan dorang kawin..
Dia cakap yg dia dh pregnant sebulan setengah…

Alhamdulillah…

Bertambah anak adam di muka bumi ni…
Penah korang dengar orang bahagia akan cepat mendapat rezeki berbanding mereka yg x bahagia?
Allah menguji mereka dengan tidak memberi zuriat kepada mereka…

Mungkinkah mereka tidak layak?

Atau mereka ada masalah dalam rumahtangga?

Atau mereka tidak layak bergelar ibu bapa?

Atau mereka tidak bahagia?

Semua 2 kemungkinan yg telah allah swt aturkan untuk mereka..

Tanpa kita tau hikmah tersirat disebalik semua kejadian ni…

Aku sendiri masih menunggu berita gembira,siapa yg x mau mengadungkan anak sendiri di dalam rahim selama 9 bulan..

Moga2 ia akan menjadi pengikat kasih sayang antara aku dan suami…

Moga2 suami aku akan berubah dengan kehadiran zuriat dalam keluarga kami..

Aku x penah berhenti memohon supaya allah murahkan rezeki aku…
Insyaallah…

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...