Followers

Tuesday, April 26, 2011

aku hanya manusia biasa.

assalamualaikum,
aku update entry ni semata2 untuk puaskan hati orang lain yg dengkikan kehidupan aku.
aku hidup tak penah menumpang orang..
aku hidup dengan cara aku sendiri untuk bahagia dunia akhirat,
dosa dan pahala antara aku dengan Allah,
untuk apa korang terus menghancurkan hidup aku dengan perkara yg bukan2?



aku tau aku tak kaya tp aku bahagia dengan kehidupan kami sekeluarga,
aku senang dengan hasil titik peluh keluarga aku sendiri..
aku tak sombong,aku tak memilih kawan..
aku tak membezakan miskin dan kaya sebab kita semua sama..
yang paling aku bezakan ialah orang miskin yang berlagak sombong..
yang ni bukan golongan sahabat aku..
ada ke orang miskin yang berlagak sombong?
ada..
malah siap memburukkan orang yang penah menolongnya..
jangan jadi macam 2 sahabat,kelak akan memakan diri..


No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...