Followers

Wednesday, April 6, 2011

kena diet jgk!

salam...
erm,bila korang baca tajuk entri kali ni mesti korang pn leh agak kn?
2 la pasal,gara2 temankan hubby makan tiap kali balik keje lewat malam
kalau dia x de,sah2 aku x mkan mlm.
bulan 11 aku kawin..bln 3 baru berat aku naik.
korang nk tau berapa berat aku naik?5kg dear...
waaaaa......baju2 aku pn dh mula2 marah2 n perut aku dh mula menunjukkan belang sampaikan kawan2 aku cakap aku pregnant!
kalau pregnant btol2 x kesah la gemuk ke gumuk ke,ni hanya lemak yg mengisi perut aku.waaa.......


sebelum aku kawin ari2 aku dh diet n berjaya turunkan 5kg jd berat aku maintain 55kg?berat kn tp sebab aku tinggi{ceh,perasan!},jd berat ideal aku mengikut BMI hanya 55kg.sekarang dh naik 60kg balik...huhuhuhu.

klaua perut buncit cmne aku nk melaram...pkai baju2 dh lawa tp kt perut,mak oii...mcm pregnant 5bln.


no..no..no..no..no..no..no..no..no..no..

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...