Followers

Tuesday, April 26, 2011

sibuk,sibuk,sibuk..

salam all...
sejak kelmarin lg,aku melalui hari yg tersangat lh sibuk...
kerja aku memerlukan aku sentiasa membuka internet,google chrome n mozilla sentiasa menjadi mangsa aku untuk membuat kerja..dengan line internet celcom yg hanya EDGE benar2 memerlukan kesabaran saat loading.

perkhidmatan am yg aku lakukan benar2 buat aku obses dengan internet n blog!
3 hari aku tanpa line celcom kt kawasan aku ni leh buat aku x senang duduk,hingga sanggup aku nek moto n daku bukit semata2 mencari line internet tp tetap x leh..
obses kn aku ni?ke ada ag yg ag obses dr aku?sila angkat tangan :P


3 hari jgk tanpa line internet membuatkan kerja2 aku menimbun dengan banyaknya...
tp sempat lg update blog dengan idea yg agak meraban :P
ok,nt aku update lg.nk sambung kerja..
ada perkhabaran gembira untuk korang sumer..
bye..





















No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...