Followers

Wednesday, April 20, 2011

K.U.A.L.A L.U.M.P.U.R

salam semua....
erm,dh lama aku x wt entry kn?aku x sempat nak bgtau korang yg aku p kL dengan mengejut!
aku sendiri membawa baju ala kadar sebab mak sedara aku menelipon dgn mengejut petang ahad yg lepas.pak sedara sebelah suami aku dimasukkan ke ccu di hospital banting..terkena serangan jantung.aku bertolak dgn hubby aku,mertua n mak aku pukul 8 malam n sampai kL dalam pukul 1.30 pagi.aku tidur kt umah mak sedara hubby aku kt flat pantai dalam.

pagi 2 dalam pukul 12 tengah hari aku bertolak ke hospital banting dengan 3 buah kereta bersama sepupu n mak sedara yg lain.jauh sangat dari pantai dalam ke hospital banting dimana hubby aku kena p amik sepupu dia kt klang.korang nk tau sepanjang aku jalan aku ke klang sampai ke kuala langat mengambil masa lebih kurang 2 jam setengah.tp best jgk tau kawasan kuala langat 2 sebab sepanjang jalan penuh dengan kedai jual baju tau,macam2 fesyen korang leh jumpa.disebabkan aku jarang2 p kL maka keterujaan hati makin berkobar2...dh lama sebenarnya aku x p kL.lebih2 ag sekarang hubby aku agak sibuk dengan kejenya..masa aku untuk berjalan2 agak terhad.

maaf dengan gambar yg agak kabur sebab amik pic atas kete

petang 2 kami x p mana2 pn,dk kt umah mak sedara hubby aku je,mak sedara aku x de kete untuk bawak kami jalan2 sebab anaknya pinjam kete mak sedara hubby aku 2.hubby aku sendiri pn dh lupa jalan kL maklumlah dh hampir 2 tahun lebih dia meninggalkan bandaraya kL yg makin pesat membangun.dengarnya sogo ada wt sale kn?bila p kL benda yg wajid aku beli mesti alat solek tp aku x beli brand yg mahal pn,paling x aku beli alat solek farmasi color cosmetics macam lipstick n eyeshadow.alat  solek mac,revlon n bobbi brown x penah ag aku pakai..bimbang effectnya ke atas kulit aku yg x comey ni..dh la x comey nt makin x comey disebabkan muka aku mudah dihinggapi jerawat.jadi aku kena berhati dengan setiap barangan mekap yg aku gunakan.



ok,asenya idea aku dh lari.nt jumpa lagi,bye. 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...