Followers

Saturday, April 9, 2011

pembahagian netbook 1 malaysia

assalamualaikum...
hai all....
dah 2,3 hari line broadband aku tersangatlah lembap gara2 pembahagian netbook 1 malaysia.disebabkan kawasan sekitar rumah aku ni ketiadaan kabel telefon akibat dicuri,maka semua orang mengambil insiatif untuk menggunakan broadband.klau dh ramai orang menggunakan broadband termasuk aku menyebabkan line internet aku ni tirit menjadi lembap.klau dulu hanya 3,4 orang yg menggunakan broadband tp sekarang dh berpuluh2 orang menggunakn broadband.korang bayangkan hampir 4 ribu pelajar di 3 buah sekolah mendapat netbook percuma,sape x nk kn?
ada kebaikan dan keburukan aku nampak dalam usaha kerajaan untuk rakyat malaysia supaya celik it.korang sendiri tahu dalam semua benda korang boleh baca,lihat n kemudian tiru.macam2 kes dh berlaku disebabkan internet,kadang2 sampai ke tindakan undang2 spt kes video youtube datuk anwar ibrahim.macam2 dh dunia sekarang....sedangkan pembahagian netbook untuk pelajar sekolah menengah yg masa 2 mungkin masih mencari keseronokan.mungkin ada yg menggunakan untuk mencari maklumat mengenai sesuatu bahan,maklumlah budak sekolah menengah sekarang kadang2 perlu membuat folio atau kertas kerja tp sebanyak mana maklumat yg boleh mereka perolehi kalau lebih banyak hiburan dalam internet,mesti budak2 akan lebih ke arah hiburan.tp apa yg aku tulis ni cuma pandangan aku,setiap benda 2 ada pra kontranya.setiap orang ada pendapat masing2 n kita bebas meluahkan pendapat kita asalkan tidak melanggar undang2.ye x?




netbook 1 malaysia

skenya dia dapat netbook free

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...