Followers

Tuesday, April 26, 2011

penyelesaian untuk kulit berparut

assalamualaikum...
sambil2 menunggu line tenet aku ok,aku nk update blog  dlu.
mesti salah sorang dr korang ada masalah kt muka kn?lebih2 ag jerawat yg meninggalkan parut itam yg sukar ilang.aku pn salah satu dr golongan 2..
jerawat ske tumbuh dan meninggalkan parut yg agak sukar untuk hilang..
dh puas aku cari penyelesaian untuk kulit kombinasi aku ni..dk google2 dalam internet,dk pikir2 aku pn decide nk try organic aid-vit e moistourising cream.

 tp bagi aku cream ni agak mengeringkan kulit muka klau pkai selalu..dan aku cuma pakai waktu malam je.klau pkai siang,muka jd berminyak pulak..
entah la,aku tgh pening untuk memilih pelembap untuk muka sebab krim kecantikan tak sesuai untuk kulit aku.arap2 aku akan jumpa produk yg sesuai.korang ada cadangan x?

1 comment:

Ardini Humaira said...

dni guna reversalist cream :)

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...