Followers

Monday, November 21, 2011

HAPPY ANNIVERSARY SAYANG

alhamdulillah....

hari ni adalah hari ulang tahun perkahwinan kami.
terima kasih sayng...
kerana telah memberi sebuah kehidupan yg bahagia kepada saya.
sayang menjaga saya saat saya sakit.
sayang menyuap saya saat saya tidak mampu untuk menyuap makanan saya sendiri.
sayang sama-sama menangis bersama saya saat saya keguguran.
sayang sanggup marahkan doktor kerana saya tidak diberi ubat saat saya ditahan di wad.
dan saat itu,saya amat pasti....hanya saya dihati sayang.


dan buat selamaya saya akan sentiasa disisi sayang.
doa saya agar kita dimurahkan rezeki,beroleh zuriat yg soleh dan solehah
dan bersabar dalam menghadapi apa jua yg melanda dalam rumahtangga kita.
happy our 1st anniversary sayang.






 

















No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...