Followers

Tuesday, November 29, 2011

cerita cuti

 
baru-baru sempat cuti seminggu..
start niaga balik,keje berlonggok-longgok..
sampaikan saya mintak tolong kakak semak barang.
barang customer mestilah dijaga dengan baik kan?
nanti kalau rosak kita jugak yg susah.
kena ganti pulak ambik masa yg agak lama jugak.

cuti pada hari pertama saya ke kuala lumpur..
tak pergi jalan-jalan pun,cuma ke pejabat felda.
lepas selesai urusan kat pejabat felda saya terus balik.bayangkan saya bertolak dari rumah pukul
6.30 pagi,sampai kat rumah pun pukul 6.30 petang.
12jam atas kereta,letih giler.

hari jumaat saya bukak kedai jap,
rehat je kat rumah..
hari sabtu saya ke kemahang sebab bsn nak buat pelancaran perbankan tanpa cawangan.
turun dari rumah dalam pukul 7 pagi
masa pelancaran tu hujan turun renyai2..
tapi alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.
lepas siap kat kemahang saya terus ke kota bharu
ke rumah mak sedara saya,rehat kat sana..
masa kat kota bharu tu sempat lah jugak jalan-jalan,makan-makan..
tak delah sampai shopping sakan..
pagi esoknya terus balik rumah..
tak larat dah asyik tido lewat je..
muka pun dah tak bermaya dah..

oklah,otak dah blur,otak dah tak tau cerita kali ni tunggang langgang ke hape(- -")

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...