Followers

Wednesday, November 2, 2011

UPDATE!



assalamualaikum....

dah lama kan saya tak update blog ni?
rindu saya tak?rindu tak?hehehe
rasanya tak de kot orang rindu nak baca blog saya ni~ngeee!
ok,sebenarnya banyak sebab-sebab saya tak update blog ni.
dan salah satunya kesihatan yg agak tidak mengizinkan
dan juga sesi menjahit manik untuk mertua saya.

sebab baju raya haji ni saya beli yg dah siap,
saya amik kesempatan untuk jahit manik kat baju mak mertua saya plak.
tapi mak saya tak tahu,suprise okeh!
hahaha..

saya malas nak upload hasil kerja tangan saya tu tp 
manik tu lebih kurang macam ni je kot!



yang ni saya google je tp lebih kurang macam ni ar..
tapi bunga tu saya gantikan dengan bunga labuci
macam ni


tak banyak pun buat bunga sebab bagi aku,susah sangat nak buat bunga labuci nie.

lepas tu dengan perniagaan aku yg agak lancar dengan barang order sume.
alhamdulillah,pulangan agak lumayan.
dengan aktiviti jalan-jalan aku
sampaikan bulan ni dah berapa hari suami aku cuti.
mujur jugak kerja sendiri,cuma arahkan anak-anak buah je buat keje
cuma kalau dia sendiri bekerja dapat ler lebih sikit.
ok lah,setakat tu aku blh update hari ni.
kejap lagi nak ke bandar sebab banyak giler urusan.
nanti saya update lagi ok..


~ bahagia sesudah derita,akhirnya saya temui kemanisan hidup bermula dengan kesabaran~





No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...