Followers

Wednesday, November 9, 2011

november datang lagi


assalamualaikum...

november merupakan bulan yg paling banyak memberi kenangan 
pada saya.

bulan november saya menemukan seorang lelaki
bulan november saya disatukan dengan lelaki yg
sangat saya sayangi
bulan november juga dimana hujung bulan november ni 
sepatutnya saya dijangka bersalin
tp sayang kandungan saya tak kuat dan gugur pada 21.5.2011.
dan pada 21.11.2011 nanti merupakan ulang tahun perkahwinan
saya yg pertama.

ia benar-benar memberi kenangan yg adakalanya pahit dan 
adakalanya manis.
tapi sekarang,saya sedang menikmati kemanisan atas kesabaran yg 
saya pertaruhkan dengan ketabahan.
alhamdulillah,saya mampu menghadapi ujian-ujian yg diberi
kepada saya.

apapun saya bersyukur dengan rezeki kurniaanNYA.



No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...